söndag 6 november 2011

Snow much fun!

Tror ni att det blir en snöig vinter i år? Efter två så väldigt snörika vintrar förväntar sig barnen förstås att det ska bli likadant i år igen och jag blir ibland lite orolig att vi bara ska få regn och rusk den här vintern, med stor sorg och besvikelse som följd.

Nu är det ju inte bara barnen som har roligt i snön...! Här har jag scrappat ett foto på min sambo i full fart i pulkabacken med de söta vinterpapprena från Jillibean Soup.

De tre granarna på layouten är utklippta ur det här mönstrade pappret. Jag har också använt några olika delar från det fina die cut-arket och en label sticker. Bakgrunden sprayade jag med Chalkboard Glimmer Mist och den här blå färgen passar så väldigt bra till vintertemat.







Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrade papper: Jillibean Soup Christmas Eve Chowder - Frozen Haddock, Jillibean Soup Christmas Eve Chowder - Frozen Schrimp
Dekorationer: Jillibean Soup Christmas Eve Chowder - Soup Labels (stickers), Jillibean Soup Christmas Eve Chowder - Pea Pod Parts (die-cuts)
Färg: Tattered Angels Chalkboard Glimmer Mist Peacock

1 kommentar:

Mija ♥ sa...

Härligt vintrig <3