söndag 13 november 2011

Teamet tolkar vinnarskissen!

I oktober månads tävling hos Scrapgalen var, förutom den fina vinsten från Petra på 300 kr, att några ur team Scrapgalen skulle tolka skissen. Och idag visar vi hur våra alster blev som vi skapat efter Malins otroligt snygga skiss! Hela fem layouter får ni njuta av idag!

Så här ser Malins fina skiss ut!


LillBlomman:
Malin är verkligen en värdig vinnare då hon ritade en skiss som jag verkligen njöt av att få tolka! Jag gillar att svänga mig med olika stilar och idag blev det avskalat med lite teknik.
Jag vred skissen åt vänster. Jag har jobbat med Mist och en Stencil för att få en rolig bakgrund. Sedan har jag använt papper från Jilli Bean Soup och Three Bugs In A Rug. Stjärnorna är Die-cuts från Jilli Bean.





1 kommentar:

Malin sa...

Vilken härlig tolkning. Jag gillar ditt sätt att leka med mist och masker...