fredag 2 december 2011

Ett litet kort med 3 Bugs in a Rug

Välkommen till Scrapgalens blogg! Idag ska jag visa ett kort jag gjort med lite spillbitar från 3 Bugs in a Rug. Härligt pastellfärgade papper som går lätt att skapa med.

Så här ser mitt kort ut:

Jag använde några "plagg" som jag klippt ur ett gammalt American Crafts-papper. Det är tyvärr slut sedan länge hos Scrapgalen, de där Dear Lizzy-papprena gick åt som smör i solsken...
Jag använde plaggen som mallar och la dem på ett av de där söta 3 Bugs-papprena och ritade av!

Men hörrni! Lägg ett smörpapper på datorskärmen och rita av plaggen, så kan ni ju använda dem för att kunna klippa ut egna!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug, Frosting och Eat Cake
*Wellpapp-ram: YouDo Malaga
*Öljett: American Crafts Baby Boy
*Bokstavsstickers: My Little Shoebox Razzleberry


Tack för idag!