måndag 30 januari 2012

BoBunny Enchanted-kort

Idag ska jag visa ett kort som jag "snabbt fixade till".
För det tog inte så värst lång tid att göra!

Själva bakgrunden klippte jag ur från ett av papprena i BoBunnys serie Enchanted.
Det är en baksida som består av fyra st. 15x15 cm stora rutor, perfekta till kort!
Den svarta ramen är faktiskt just en ram. Med en Fiskars skärmaskin går det lätt att skära med finess, även en smal ram går att fixa!


Bandet är väl fint?! Jag har inte den rätta knycken när jag knyter rosetter, men den här blev rätt ok ändå...
Matchande thickers i rött glitter blev väl helt perfekt?!

För ovanlighetens skull dekorerade jag insidan lite lätt också!
Det var en sån perfekt journalingruta som passade bra här, tyckte jag...


Tack för idag!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrat papper: BoBunny Cut-outs (fram- och baksida)
*Band: Sheer (på rea, endast 5:-/meter)
*Bokstäver: American Crafts thickers Sparkling Glitter (slut i rött, men finns i silver, lindblomsgrön och mörkgrön)


Inga kommentarer: