torsdag 5 januari 2012

Mys...

Jag har gjort en layout med ett av Lily Bees fina Memorandum-papper som grund. Jag älskar såna här papper med diskreta prickar! De finns just nu på REA, så passa på att fynda!

Jag började med att göra cirklar med hjälp av gesso och en stencil/schablon från Crafter's Workshop. När gesson torkat sprayade jag med vit Chalkboard Glimmer Mist och vanlig Glimmer Mist i en blågrå nyans. Jag har också skvätt rosa Glimmer Glam över alltihop.


Här ser man hur det glittrar! De små söta bokstäverna som jag satte i hörnet av fotot och ritade prickar på, syns också här.


Jag knölade till lite Washi tape och jag har använt underbara blommor från Prima som även de är med i Mellandagsrean - tips, tips... :)


Ha en toppenbra torsdag!

Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Papper: Lily Bee Memorandum Lemon
Färg: Gesso, Chalkboard Glimmer Mist, Glimmer Mist, Glimmer Glam
Dekorationer: Blommor från Prima, Washi Tape från You Do, Lily Bee bokstavsstickers
Övrigt: Crafter's Workshop Stencil/Schablon

Inga kommentarer: