fredag 24 februari 2012

Min bok...

Det fyller på i min bok...


Ytterligare en sida där jag testa mig fram. Jag grundar oftast med gesso och här har jag sedan färglagt med mina NeoColor II i olika fält. Färgen stryker jag ut med en bred pensel. På denna sidan har jag låtit akvarellfäger "rinna" från mitten och ut mot kanten - kul effekt...Clearstamps och akrylfärg har också kommit till användning! Här kom jag inte längre! Jag tyckte om resultatet så mycke' att jag inte "vågade" fortsätta - rädd att förstöra...Fegt - jag vet, men jag kan ju fortsätta en annan dag när jag känner mig modigare - eller hur?!

I min "ateljé" (låter lite flott med ateljé) ligger ett nytt kit jag fått av Petra. Fyllt med mumsiga grejer! Ett alster är nääääästan färdigt. Jag säjer cracklepaint, decoupage lim, knappar...Jag har så kul!

Materiallista ScrapGalen:

Skissbok
NeoColor II
Penslar
Clearstamps
Stämpeldynor
Gesso

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow så snyggt! Har precis beställt gesso och jag längtar efter att få börja leka =)

TinaLinn sa...

Hoppsan, tröck lite för fort. Kommentaren ovan var från mig =)