lördag 25 februari 2012

Unique

Även jag har scrappat med de nya fina papprena från My Mind's Eye. De är verkligen underbara! Jag har använt ett papper från serien Follow Your Heart - Be amazing. Pappret heter Kraft unique och det är så himla vackert och snabbscrappat. Ser ni hur det ser ut som om man lagt flera papper i lager-på-lager? Så fint!


Till bakgrunden har jag använt en stencil från Crafter's Workshop tillsammans med lite gesso. Jag sprayade även Chalkboard Glimmer Mist i färgen Chalk över bakgrunden.

Jag dekorerade med söta små vimplar och en knapp från samma serie (Be Amazing - Buttons) och knöt dit lite twine innan jag limmade fast dem.


För att kunna peta in fotot under en del av pappret så skar jag ut delar med en kniv.



Material - Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrat papper: My Mind's Eye, Follow Your Heart, Be Amazing - Kraft Unique
Färg: Studio Gesso, Chalkboard Glimmer Mist Chalk
Dekorationer: My Mind's Eye, Follow Your Heart, Be Amazing - Buttons

Ha en toppenbra helg!!!

2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Åååååhh fin fin!

Ulrika sa...

Vad snyggt det var att skriva texten runt fotot! Och vad fint du gjort med gesso (??) och masken! Gulligt!! :-)