söndag 26 februari 2012

På Zoolandia

Tidigare under veckan har ni fått se en hel del av de nya fina papprena från My Minds Eye, och det tar inte slut än! ;-)
Både idag och imorrn kommer jag visa layouter jag gjort med dessa underbara papper.

Under ett besök i Åbo för ett par somrar sen besökte vi den kombinerade nöjesparken och djurparken ett par mil utanför stan.
Sonen badade en stund i en rolig pool som hade en stor uppblåsbar kudde i mitten. Ja, ni kan ju själva se hur det såg ut på fotona på layouten här:


Jag har använt hela det tuffa pappret Soulful som bakgrund.
Sen kunde jag inte hålla mig från att själv göra såna där roliga vimplar som jag sett är så populärt nu! De återfinns ju också i några mönstren på en del av My Minds Eye-papprena.


Orkade inte sätta mig vid symaskinen denna gång, utan ritade egna stygn! ;-)


Vimplarna pryddes med små söta halvpärlor!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: My Minds Eye Soulful, Honey Blue och Be Striped
*Halvpärlor: YouDo Vintage

Vi ses väl snart igen? Du vet väl att Scrapgalen uppdaterar bloggen i princip varenda dag! :-)



Inga kommentarer: