söndag 11 mars 2012

Mer "Follow your heart"

Åh, jag var bara tvungen att göra en sida till med de här ljuvliga papprena från My Minds Eye! Om du inte köpt dom så missar du nåt!! De är så användbara och lättscrappade!!

I fredags fick jag även ett nytt dt-paket fyllt med vackra blommor mm från Prima, titta så fina de är!!

Fotot är från Scrapgalens dt-träff i februari och heeeeeela det ljuvliga teamet som hänger hos Petra förevigades på detta foto :-D Helt klart värt att bli scrappat, eller hur?!




Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen
Papper: Bazzill Kraft (cardstock) MME "Follow Your Heart - Be Happy - Honey Pink" (hexagoner), MME "Follow Your Heart - Be Happy - Happy Doily" (rosa "houndstooth"/doiliesmönster)

Dekorationer: Prima "Melisse - Nature Garden" (blomma med bling), Prima "Camille - Almanac" (rosa blommor) Prima "Sun kiss" (fjärilar)
Mist: Tattered Angels "Tattered Leather"*
Övrigt: bokstäver*, kakservett*, tag*, snöre*

*privat

Ha nu ett härligt slut på veckan, jag hoppas du får lite tid att skapa!

/Helene - webmosterhelene

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Snygg layout! Hihi! Vad snygga vi är också!! Jag tror jag ska scrappa det där fotot också, går det för sig?

webmosterhelene sa...

Haha, såklart det går för sig Ulrika! Säg till om du vill att jag ska skicka fotot till dig!

Jozebelle sa...

Gillar hur du använde hexagonpapprena, fotot är snyggt.

Jeanette Nyström sa...

Läcker LO! Jag håller med dig om att pappren är fantastiska. Jag såg till att införskaffa båda färgskalorna:)

/Jeanette