måndag 12 mars 2012

Blått och rött med On The Bright Side

Hej och välkomna till en ny vecka!
Idag tänker jag visa er en layout som jag gjort med de härliga papprena från My Minds Eyes serie On The Bright Side.
Nu får ni skynda er till butiken om ni vill ha dem, för det finns inte jättemånga kvar! Men, stanna någon minut till här så hinner ni kika på min layout!


Här blev det färgglatt, med blått i fotona och både blå och röda papper. Lite mist-stänk såklart, och där la jag till lite gult också!


Cirklarna har jag stansat ut och sen chalkat lite runt kanterna för kontrastens skull. Visst är det härligt det här pappret med jeans-mönstret?!


Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Multi Chevron, Blue Wood och Floral
*Mist: Kika HÄR så hittar du alla mister och annan färg som Scrapgalen har!
*Övrigt: chipboard-moln, titelbokstäver privata

Tack för idag!


Inga kommentarer: