torsdag 19 april 2012

Gästdesigner April månad - Hanna/Fnyz

Hejhej nu är det jag, Hanna/Fnyz igen som är här och gästar. Jag kunde inte låta bli att göra ännu en layout med Pink Paislees papper och underbara "Collage cards". Här använde jag två cards och satte lite omlott och använde den mindre färgglada sidan. 



Sen gjorde jag något som jag älskar att göra på layouter, jag syde cirklar med symaskinen, runt runt runt och sen för att förhöja cirklarna så markerade jag dem med blommor och halvpärlor.



Rubriken "Pruttprinsen" är ett smeknamn som Gösta fick av sin storasyster Edit när han bara var någon vecka gammal, ni vet kanske hur ammade bebisar ibland kan fisa lite illa och då kläckte hon detta härliga smeknamn.





Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen
Papper: Pink Payslee - Spring Jubilee - shindig (ljusturkost papper under fotot)
Dekorationer: Washi Tape - Shimbashi (turkos washi), Spring Jubilee - collage cards (Beiga stora kort under fotot), Cabachon - poppies and peonis - Rosor (Gula rosor), Pearl stickers - romance (Halvpärlor)
Bokstäver: Fairy Belle - Tiny Alphas (månader) 

Tillfälligt slut**
privat*

//Hanna/Fnyz

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Så gulligt!! Vad fint med den svarta bakgrunden! Och mycket snyggt med de sydda cirklarna, lift-varning där!

Cilla sa...

Superfin! Snyggt upplägg! Gillar det gula mot det svarta.

AnnaB sa...

Superdupersöt layout! Gillar verkligen cirklarna!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tokläckra kontraster och så fint med sömmarna!