måndag 23 april 2012

Rosa med Glitz och Lilybee Design


Idag tänker jag bjuda er på en rosa layout! 
Här jag lekt med lite modeling paste och mist!


Jag har kladdat modeling paste genom en stencil. Lät det torka ordentligt. La på min stencil igen, och duschade med knalligt rosa mist!


Här ser man hur upphöjda cirklarna är! Härligt att jobba med såna här produkter!

Jag skapade ett kluster av fotot och en rad dekorationer och pappersbitar i högerkanten på layouten.
Bokstavsstickersen var vita egentligen, men jag chalkade dem svarta för att de skulle synas bättre mot bakgrunden.

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Lilybee Design Wortley Village (rosa chevronmönstrat) samt Jenni Bowlin Accessoriy Sheet (urklippta bitar)
*Washitejp: Queen & Co Ziggy Queen
*Modeling paste
*Mist: Jag har använt en Glimmer chalkboard mist som är slut i butiken, men testa t.ex. denna från Shimmerz!
*Stencil: Crafters Workshop Swiss dots (tillfälligt slut, men HÄR hittar du massor av andra stencils och masker!)
*Lila blomma: Prima Cabachon
*Glittrig stjärna: Pink Paislee Chat Clouds
*Rosa "kort" bakom fotot: Whatnots från Glitz
*Hexagonformade stickers: Jenni Bowlin Quilted stickers
*Bokstavsstickers: Lilybee design ABC stickers

Tack för idag!



2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Snyggt!

Hanna-Marie sa...

inspirerades att kladda med min rosa dylusionsmist på lite gesso å modellingpaste så tack vare dig så är mina fingrar vääääldigt rosa nu ;-) haha