måndag 14 maj 2012

Busigt!

Idag ska jag visa en layout jag gjort ett riktigt mörkt och grått papper.
Men det behövde verkligen inte bli tråkigt för det! Jag tycker att fotot och titeln gör det till en ganska skojig layout ändå! Kolla fotot där min son spexar med sin onepiece där han dragit upp dragkedjan ändå upp till huvudknoppen!

Ser ni den coola kläd-etiketten som jag klippte från ett klädesplagg för en tid sen, och sparat till rätt tillfälle?!
Det är den som sitter instucken under fotots ovankant.
Visst är de för läckra, dessa blommor! I någon form av hårt plast-material. Det är Prima som gör dem, och bevisar därigenom att de inte bara är duktiga på att göra mjuka, fluffiga tygblommor!

*Mönstrat papper: Glitz Script och Stripe, samt Jenni Bowlin Accessoriy
*Blommor: Prima Cabachon
*Textremsor: Prima Nature Garden (tyvärr slutsåld)
*Bokstavsstickers: Prima (finns i blått/brunt)


Inga kommentarer: