söndag 8 juli 2012

Grönt och orange med Lilybee

Jag gillar  Lilybee Designs härligt färgstarka papper.
Här har jag använt ett grönt, som är svagt mönstrat på framsidan och glatt prickigt på baksidan!


Eftersom min son Pontus har en orange tröja på sig på fotot, matchade jag med lite oranga detaljer på layouten. Det passar bra ihop med det gröna tycker jag!

Den här fina diecut-pratbubblan är det Pink Paislee som gör.
Bokstäverna till titeln passade bra in i pratbubblan. Dessa kommer från Lilybee Design, men är tyvärr slut i butiken...

Lite stänk med mist funkar väl alltid, eller hur?! 

Jag använde de stora cirklarna som jag punchade ut. Tillsammans med några mindre som jag stansade ut med hjälp av en öljettsättare, blev de till en extra dekoration!
Filtblomman är från egen scraphörna...


Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Lilybee Design Victoria Park Grass
*Diecut: Pink Paislee Chat Clouds





Inga kommentarer: