torsdag 8 november 2012

Designteam

Jag vill börja med att presentera de som valt att fortsätta i Scrapgalens designteam. Jag haft sådan tur att Helene, Ulrika och Ullis har tackat ja till att stanna kvar i teamet. Jag är jätte glad att de vill ge mig en chans och ser fram emot att jobba ihop med dom då de är så OFANTLIGT duktiga.

Vi har även ny tjej som har tackat ja att bli DT, som jag kommer att presentera senare i veckan. Lite tristare nyheter är att det kommer dröja ännu längre än jag räknat med att få alla pappren klara och det innebär att jag troligtvis inte kommer få fylla på lagret före December.

Men det i sig innebär också att VÄLKOMST rabatten gäller desto längre :-) orkar man bara klicka runt så finns det en hel del godsaker att fynda fortfarande och jag lovar att lägga min första order sekunden alla papper är klara :-)

Tack för idag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilket härligt gäng i teamet! *vinkar* Ska bli spännande att följa. Nyfiken på den fjärde.