tisdag 8 januari 2013

Talludden

Ulrika här igen, och jag fortsätter med mitt sommar -, sol- och bad-tema! ;-)
Här kommer en layout där jag använt ett av de fint prick-mönstrade papprena från GCD som bakgrundspapper.


Jag började med att smeta ut gesso på pappret och dra med en räfflad gummiskrapa för att skapa lite mönster i det.
Sen stänkte jag med rosa mist, och sprayade lite. Men jag tror att sprayet visst hamnade bakom fotot och fotomattorna... Hehe... Så kan det bli ibland när man skapar "fritt"! ;-)


Några enstaka blommor och några utstansade dekorationer fick pryda fotot.



Materiallista:
Mönstrade papper: GCD Country Bloom och Vintage Wallpaper
Gesso
Tattered Angels Mist
Dekorationer privata
................................................

Ni kommer väl tillbaka?
Här kommer det uppdateras ofta nu!



Inga kommentarer: