onsdag 9 januari 2013

Halloj igen!

Idag är det min tur att ha lite nypremiär här i bloggen! Det känns jätteroligt att få jobba för Scrapgalen igen. Jag vill gärna passa på att lyfta lite av de papper som finns i REA kategorin. Det finns många godbitar där till otroligt bra pris!
Jenni Bowlin gör alltid väldigt trevliga papper med fina färger tycker jag. Ofta med en lite mer mönstrad sida och en lite mer lugn sida. Så alla kan få det just de gillar. Dagens layout visar hur Viggo står och väntar på att raketen på Legoland skall lyfta. Det såg så sött ut där han stod med händerna för öronen och såklart var scrapparmamman framme med kameran!

På min sida har jag nästan enbart använt papper från Jenni Bowlin Magpie kollektionen. Det är massor av lager på lager och utklippta detaljer. Jag har bara lagt till en Doliy, en Tag och lite washitape. Ja, och så bokstäver också såklart.

Materiallista-Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrade papper: Jenni Bowlin Accessory Sheet, Mini Pattern, Salvage.
Bokstäver: Thickers*, Stickers* finns snarlika Hodpodge.
Dekorationer: Doliy*, Tag*, YouDo Washi tape* finns andra HÄR.
Färg & Effekter: Svart penna för doodling.
* = privata

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

1 kommentar:

Helenasroom sa...

Galet mycket lager på lager! Och galet fint! Härlig färgställning också, lite retro. Klart man måste dokumentera såna fina ögonblick :)