onsdag 13 februari 2013

Mer GCD

Tänk, jag måste nog säga att GCD är en av mina favorittillverkare! Så oerhört mångsidiga papper i massor med olika färgställningar!!

Denna är gjord med två mönstrade papper, det i botten med blomman och det prickiga. De ser olika ut i färgställning, men det är de inte egentligen. Jag skar till den prickiga remsan så den skulle platsa i rutan, skar ut lite av överkanten på löven och la ner prickpappret under det. Stänkte ut tre olika mister (vit, brun och grön). När allt torkat letade jag i mina gömmor efter lite blandade dekorationer.






Ha en härlig vecka!!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: GCD "Splendor - Floral frame" (blomram), GCD "Splendor - Zig zag" (prickigt papper)
Mist: Studio Calico (vit)*, Tattered Angels (brun)*, Tattered Angels (grön)
Dekorationer*
Bokstäver*

*privat

Inga kommentarer: