söndag 25 januari 2009

Ryggsäcks kort

Hej!


Jag tänkte jag skulle visa er ett lite annorlunda kort, nämligen ett ryggsäckskort!


Till detta rosa kort har jag använt mig av papper från Making memories Paperie Rouge.


Det ser ut så här:Det roliga med att ge bort ett sånt här kort är att man kan stoppa i lite godsaker i ryggsäcken.


I den lilla fickan framtill ligger ett litet kort där man kan skriva sin hälsning:

Från sidan ser kortet ut så här:
och bakifrån så här: Visst blev det häftigt?


Blir ni inte sugen på att göra ett eget???


Isåfall kommer mallen här. Måtten på mallen är i inch, men det är bara att räkna om till cm.
1 inch = 2,54 cm


Jag har gjort ett pojkinspirerat ryggsäckskort oxå!


Till detta har jag använt mig av papper från October Afternoon Detours, walk in the park.


Hoppas ni har blivit inspirerade till att prova göra ryggsäckskort ni oxå!



Kramar från Christel








4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh dom är ju så himla fina Christel!!

Anonym sa...

Jättefina Christel!!
Kramar Pia

Lene sa...

Åh Christel de är så underbart vackra!
Jag behövde inte scrolla ner för att veta att det var du som gjort dem. ingen gör så vackra och helt perfekta alster som du!
Du är så duktigt, jag beundrar dig!
Kram Lene

Anonym sa...

Hej Christel!!
Vilka vackra kort...Blev bara såååå sugen på att göra egna. Men länken du hade, som visade var man kunde ladda ner egen mall, kom jag ej in på.
Kan du skicka till mig??
jungfruvit@hotmail.com

Mvh, Marika