tisdag 21 juli 2009

Mer October Afternoon

Hej alla i sommarvärmen.... (eller inte) nja någon sommarvärme kan vi väl inte skryta med i detta avlånga land däremot är det fin, fint scrapväder! (man får ju hitta något positivt i det dåliga vädret!!!)


Jag har iallafall roat mig med att scrappa de senaste dagarna. tog fram mina spillbitar från mitt senaste DT paket. Spillbitar från OA:s Road Map.

Gjorde ett litet kort av spillbitarna från Sundowner Motel och Skyline Motor Inn:
Dekorerade kortet med stämpelmotiv från sugar Nellie, röd bollfrans, rosor, svarta pärlstenar och röd tyll.

Inuti ser kortet ut så här:
Sedan gjorde jag ett litet bokmärke till min sambo:Här har jag använt lite stämpelmotiv från Tim holtz, texten har jag embossat med koppar. blev lite lagom manligt! Han blev nöjd med det iallafall. det matchade alldeles utmärkt till boken han läste. (Man kan nästan tro att jag tagit inspiration av färgerna från bokomslaget...)


That´s all from me today!
See you!
Kramar från Christel



Inga kommentarer: