torsdag 10 september 2009

Altrad liten resväska

Iväntan på att de nya papperna som Petra har beställt hem ska komma har jag roat mig med att använda lite av mitt STOOORA papperslager som jag har här hemma. Jag är en liten älskare av papper och köper på mig det mesta. Ibland blir det liggandes (för att det kommit något nyare papper emellan som jag vill skapa med) och då är det bra med att det ibland tar lite tid emellan papperstillverkarnas leveranser! Det är ju då man blir "tvingad" att använda upp lite av sitt lager som man samlat på sig!
När October Afternoon Cherry Hill landade hos Scrapgalen var jag bara tvungen att köpa på mig den serien. Den är ju bara så läcker.
Jag plockade fram dessa ljuvliga papper härom dagen och altrade en liten resväska:
I denna lilla resväska ska jag förvara lite rese minnen i form av en minibok (som ännu inte är riktigt klar) Papperna hittar du här. Blommorna kommer från mina egna gömmor.

Glöm inte bort Scrapgalens födelsekalas. Kika in i webshopen och var med och fira!
Och...
kolla in under Nyheter för nu rasslar det till med nya produkter varje dag!!!!

Kramar från Christel

1 kommentar:

Ulrika sa...

Supergulligt!!!!! Härligt med October Afternoon!!