söndag 13 september 2009

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!

Ja, alltid är det väl nån som fyller år idag!
Själv fyller jag år imorrn och förhoppningsvis landar det några söta grattis-kort i min brevlåda. Utifall att brevbäraren glömmer min låda imorrn så har jag gjort några egna kort! ;-)

Jag har använt en hel del av rea-varorna, t.ex. Basic Greys Bittersweet-papper och SEI:s velvet-papper.
.....................................................................................................................................................

Först ut ett kort med Bittersweet-papper, Prima-blommor och blad.


.............................................................................................................................

Även här Bittersweet-papper. På den till vänster har jag embossat en stämpel jag har föreställande ett paket. Jag tycker det funkar istället för att skriva "grattis" på kortet!
Det högra kortet har en stämpel från Tingtura som ingår i ett set som heter KortOrd. Mycket användbar! Blommorna är Primas nya mycket söta Country Elegance.


........................................................................................................................................................

Sist ut är ett kort med dels craftfärgat cardstock, och till det endast en Prima-blomma, bokstäver från American Crafts och som "band" har jag klippt en bit av SEI-pappret Velvet


Nu tänker jag gå och äta lite tårta som uppvärmning för morgondagen!!
Kram, Ulrika

Inga kommentarer: