onsdag 9 september 2009

Scrapgalningar är vi allihopa!

Ja, har du hittat till den här bloggen och inte har stängt ner än, så är du förmodligen en scrapgalning!! Eller åtminstone på god väg att bli!! Det är helt ok!

I somras ordnade Petra en av sina mycket omtyckta träffar (du har ny chans att vara med på en d. 3 oktober! Se mer info på hemsidan!).
Vi från dt-gänget samlades redan kvällen innan för att umgås! Det var första gången några av oss träffades den där helgen, så det var riktigt kul!
Självklart åkte kameran fram, och extra flitig med fotograferandet blev Ullis när tre av oss badade! ;-)

Jag scrappade såklart detta minnesvärda ögonblick.
Jag har i botten ett ljusrosa Bazzill cardstock. Ovanpå det ett av rea-papprena Basic Greys Lipstick Red ur Bittersweet-serien. Med rabatten avdragen kostar det just nu bara 6 kronor!!
Som dekoration har jag också använt pappret med den läckra strukturen! Len som sammet eller velour är Crazy Daisy från SEI. Det rear Petra ut med hela 50% rabatt!! Det kostar bara 12 kronor!
Jag valde att klippa remsor som jag dels fäste i nederkant, men också på sniskan i det tomma vänsterhörnet.
Blomman är Prima och titeln är skriven med American Crafts thickers Daiquiri.




Kör hårt, alla scrapgalningar där ute!

1 kommentar:

Lillnettan sa...

*fniss* Jajamensan, där ligger jag och flyter som en kork! xD Jättemysig LO, och jättemysig scrapträff också för den delen!