torsdag 17 september 2009

Ljuvligt från Melissa Frances!

Om ni inte kika närmare på de underbara scrapartiklar Petra har i shoppen från Melissa Frances måste ni göra det! De passar ju dessutom väldigt bra ihop med alla fina blommor från Prima som också landat i butiken. Ni hittar allt under nyheter!

Nu ska jag visa min första layout som jag skapat av mitt nya DT kit. Jag kan utlova många flera!


Här har jag använt MF Charlotte ett ljuvligt papper i milda pastelltoner. Jag har gått loss med lite ink över ytan, extra mycket bakom fotot. Jag gillar att hitta på användningsområden för de fina förpackningarna från Prima. Här har kartongen från blommorna blivit fototmatta. Bokstäverna som är privata var vita men kändes lite skarpa så de inkade jag också. Ni hittar andra liknande bokstäver i butiken.


En liten detaljbild på allt det fina! Kika noga på fotohörnen av gips! Som små konstverk. Den största rosa blomman är privat alla andra hittar ni i butiken!

Det var allt från mig idag! Många kramar LillBlomman!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Smart med fotomattan! Snyyygt med hörnen! Jättegulligt!

Christel sa...

Åh, vilken ljuvlig layout! Lite färg bakom fotot lyfter fram hela layouten! Smart! Kram