fredag 2 oktober 2009

...fortsättning julutmaning

Hejsan!
Lillblomman utmanade oss, som sagt, att visa upp vad vi kan göra med bara 1 mönsterpapper!!!!
Uj,uj,uj vad svårt jag hade för det. Vanligtvis vill jag helst ha iallafall 2 mönsterpapper,helst 3 på mina alster. Här fick man tänka till lite och det är det som är så roligt med utmaningar!
Jag fick ut hela 6 alster utav mitt mönsterpapper. (....men, det ena kortet blev jag så missnöjd med så det åkte i papperskorgen....) Så här kommer nu mina 5 alster:
Jag har valt att skapa med Inkidos stjärna grön 3 tags, 1 flaskdekoration och 1 julkort:
Till flaskdekorationen har jag gjort eget mönsterpapper utav Inkidos julstämpel Midnatt råder.Det sista kortet har jag fått fuska lite till... Eftersom jag gjorde ett kort innan som jag inte alls blev nöjd med och kastade fick jag till detta kort använda en liten snutt av ett annat mönsterpapper...
Imorgon visar Ulrika Wan upp sina alster! Kika in då igen!
Vi ses!
Kramar från Christel

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbart juliga Christel!!

Ulrika sa...

Ohh!! Riktigt läckra saker, snygga färgkombinationer!!