onsdag 7 oktober 2009

Retrostansar i butiken!

Nu har det kommit en hel del roliga leveranser från det "stora landet i väst" den senaste tiden. Några utav nyheterna vill jag prata mig lite extra varm för! :-)

Först vill jag presentera "Retro Word Tag" stansen. Detta är ett riktigt bra alternativ till den populära "Word Window" stansen. Den stansar ut små tags i fyra olika storlekar, 1 cm eller 1,5 cm breda och mellan 3,5 cm och 6,9 cm långa. Du kan stansa ut handskrivna eller stämplade textremsor och använda till rubriker, hälsningar, datum, journaling eller vad helst annat du kan tänka dig. Du hittar den HÄR!



Ni som var på Scrapgalens Höstpyssel känner ju igen de här underbart vackra blommorna som vår DT Lillblomman har tillverkat. Denna populära make-and-take kommer vi troligtvis att upprepa på Julmyset (mer information om detta kommer snart). Dessa små underverk är gjorda med hjälp av Retro Flower stansarna!
Jag har äntligen fått in stansarna i storlekarna Medium, Large och X-tra Large.
Annat nytt i butiken är papper från Dream Street och Kaisercraft, även Webster´s Pages är på väg in i veckan. Jag håller även på att lägga in flera roliga masker, glazed cardstock mm.
Välkommen in i butiken!
Petra




Inga kommentarer: