fredag 30 oktober 2009

Underbara DreamStreet!!

DreamStreet är en av mina absoluta favoriter när det gäller pappers serier! Gissa om jag är överlycklig att de numera finns i Scrapgalens sortiment! Idag tänkte jag visa vad jag skapat ur serien Merry & Bright! Serien består av mjuka och varma toner och passade perfekt till mina foton från -70 talet!

Jag har använt den mera enfärgade sidan av pappret Warmth som botten. Två gröna strippar av Traditions ramar in Magic pappret! Kika gärna lite närmare på hur jag lekt med julgranen i mönstret! Jag valde att skära ut stjärnan så den ligger på 3d kuddar ovanpå Celebrate pappret! Efter det tog jag Crackle accent på stjärnan. Jag har även för att lyfta fram granen lite satt grönt stickles på grenarna. En del av min text ligger mitt i granen och ordet GRAN förtydligar ännu mera min gran. Till ordet gran har jag använt Pink Paisleys läckra glittriga alfabet. Det har även smygit sig in en tag och en pin från Vintage findings och två små diecuts från Graphic45.
Visst känns den härligt -70 tal!!!

Imorgon är det sista dagen att lämna in godisförvarings alster till våran tävling! På lördag kväll koras vinnaren!

Många kramar LillBlomman!

Inga kommentarer: