lördag 14 november 2009

Underbara Dreamstreet Paper!!

Jag har skapat med de jättefina papprena från Dreamstreet Paper, serien heter Sam.
Otroligt lättarbetade papper i färger som passar de flesta foton, iallafall i min foto-samling. Mest perfekt passar de såklart till höst-foton och foton med lite typiska jord- och natur-färger.


Den första lay-outen är med ett foto från semestertrippen till Lanzarote förra året. Visst passar papprena fint ihop med fotot?!
Papprena jag använt heter Rock On (randigt), Change is Good (prickigt) och Seasons of Change (träd-mönstrat).
Som fotomatta har jag använt den häftiga baksidan på Seasons of Change som ser ut som en brunbetsad planka ungefär!
.....................................................................................................................................................

Till den här lay-outen har jag använt ett vitt cardstock som bas. De mönstrade papprena här heter Rock On (prickigt), och baksidan på Say It (rutigt).
Fotohörnen, ugglan är chipboard-dekos i samma serie, kolla in de här!
Text-rutan är från pappret Say It som innehåller mönstrade rutor som är perfekta att använda som textrutor eller dekorationer på kort till exempel!
Titeln är skriven med Pink Paislees små ljusgröna stickers-bokstäver Expressions samt American Crafts thickers Daiquiri, du hittar dem i svart här!

Sam på er allihop!!
/Ulrika

Inga kommentarer: