onsdag 31 mars 2010

Jag scrappade helt vilt med Nikki Sivils ;-)

Petra skickade mig ett paket med Nikki Sivils papper från serien "Will he B the 1". Först funderade jag på vad jag skulle göra med dessa papper, endel är lätta att scrappa med enkla mönster och andra svåra med popcorn, milkshakes och andra mönster. Men som alltid högg jag in i paketet med hull och hår och ut kommer en sida som jag kan vara stolt över :-)

Det här foto på mig med 7 veckor kvar av min senaste graviditet har visat sig vara svårscrappat, men papprena och dekorationernas färger passade ypperligt till det. Jag skar till fotot tajt och till ett avlångt format för att få bort en massa krimskrams och sen byggde sidan sig själv :-) Man får klippa och klistra... Underbart skoj helt enkelt!


Massor med smått och gott i dekorationsväg samlas i små kluster.... Knapparna är urläckra och kommer från Jenni Bowlin


Läcker blomranka från Prima och en klämma...


...ger höjd och läcker 3D-effekt.


Jag vek tre metalldekorationer runt papperskanterna och limmade på halvpärlor, ett roligt inslag


Inga kommentarer: