tisdag 30 mars 2010

Känner du någon som ska ta körkort?

Det kan vara lite knepigt att hitta motiv när någon tagit körkort, särskilt om du vill göra ett kort i lite vintage stil. Men nu har jag lösningen! Denna tagen är ju bara helt underbar!


Websters Lullabu lane pssar även till detta ändamålet. Det turkosa med bruna prickar är ett papper som heter Leaps & Bounds. Den helt bedårande tagen finner ni här! Scrapgalen har en mängd olika dekorationer i metall hemma nu! Jag har här använt ett metallhörn och sedan satt en halvpärla på hörnet. Ni vet väl att halvpärlorna passar i bradsramarna som ni också kan köpa i butiken?
Jag har lekt med flera olika minialfabet på mitt kort. De är verkligen perfekta när man vill få med ett speciellt meddelande på kortet! Ni hittar snarlika här och här! Blomman på kortet tror jag är tillfälligt slut, det är en delad Prästkrage men de vackra metall blommorna finns inne! En påse räcker länge! Något som finns på många av mina kort och layouter just nu är de supersöta små fjärilarna. Väldigt lättplacerade och super prisvärda! Bäst att köpa mins en av varje färg! Ni får inte missa alla band och spetsar som kommit in i butiken. Här har jag använt ett sött organza band med prickar! Nu ska jag gå och jobba med mitt senaste DT kit! Det ramlar in nyheter hela tiden så gör till en vana att kika in i butiken varje dag! Många kramar från LillBlomman!


Inga kommentarer: