lördag 24 april 2010

En riktig EGO-layout!

Skrivet av Lillnettan

Även jag har försökt få till ett alster med flera foton på. Svårt! Men inte alls så svårt som jag trodde! Det klurigaste var nog att jag faktiskt inte tar så mycket kort, så det var svårt att hitta foton som matchade. Turligt nog tog jag runt en miljon bilder på mig själv när jag kom från frisören senast, så det blev helt enkelt en riktig EGO-layout av det hela!


Jag använde detta papper, från Adornits Bee Happy-serie. Papperet heter Bee Happy Defined och har en massa positiva, glada ord, citat och bin på framsidan. Jag använde den lite lugnare baksidan som är vit med lite slitna gula prickar och ränder.


Så här blev den! Jag stämplade bakgrunden med orange och gul distress (jag blandade båda färgerna på stämpeln så avtrycken ser lite melerade ut). Det gula journalingbladet tillhör ett block från Little Yellow Bicycles serie Clothesline; därifrån kommer även den vackra transparanta ramen.

Här ser vi något så häftigt som 3D Alpha Stickers från Prima. Bokstäverna byter utseende beroende på vilket håll du ser det ifrån!

Tack för titten!





Inga kommentarer: