tisdag 13 april 2010

Ljuvliga Mama-razzi

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao, de här papprena från Bo Bunny är såååå coola! Både namnet Mama-razzi och med deras underbara mönster och färger. Baksidorna är precis lika underbara som framsidorna och de skapar verkligen ett habegär hos mig! Och säkert hos dig också...

Namnet på serien, Mama-razzi, får mig att tänka på en LO jag gjorde för flera år sen som hette just det... Jag är nog en mamarazzi av stora mått mätt, mina barn hamnar på bild titt som tätt.

Så också denna gång. Jag ville använda en textremsa från ett av papprena i serien och sätta på denna LO, tycker mest om foton som inte är "poserade" så det här fotot på mina gitarrspelande söner får helt enkelt symbolisera den texten :-)


Kan man annat än älska papper med kameror, filmremsor mm när man är scrappare? Jag tror inte det. Till serien finns även ljuvliga brads, här är en av metallbradsen.


Den mittersta braden tillhör Mama-razziserien och är helt underbar! Jag la till två privata som jag fått av en vän, för att få lite mer kontrast (de finns alltså inte att få tag i i butiken, tyvärr).


Så, är inte du också förtjust i papprena?

1 kommentar:

Kajsan sa...

Håller fullständigt med! :) Papprena är underbara!
Och så även din LO och fotot! ♥
RIKTIGT snyggt! :)
Kram Karin