torsdag 22 april 2010

Maja Design och flera foton

Jag älskar sådana här utmaningar, att få skapa med många foton - det är något jag försöker göra oftare och oftare, men det är väldigt lätt och bekvämt att skapa med enbart ett foto. Jag har scrappat tre foton som du ser, två liggande och ett stående. Jag har, precis som Lillblomman, jobbat med papper från Maja Design (men en annan serie i grått och blått). Jag har gjort en materiallista längst ner, så du lätt hittar igen materialet i butiken.

Här är min sida, där jag även stämplat med underbara stämplar från Girls Paperie.


Primablomma, stämplat klocka, ram och fågel samt lite halvpärlor = kärlek


Rubrik med stora bokstäver och små minisar oxå


På stämpelarket från Girls Paperie finns även en söt nyckel (och en massa annat).


Material jag använt:
Papper: Maja Design "Crea Diem" (Om du vill älskas - grå, Skapa dagen - blå)
Bokstäver: American Crafts Thickers (stora) finns ej i butik, men HÄR hittar du likvärdig färg, Adornit (minibokstäver)
Stämplar: Girls Paperie
Dekorationer: Prima (blommor -tyvärr slut i butik), Prima e-line (halvpärlor)
Övrigt: Memories (ink)

Inga kommentarer: