lördag 22 maj 2010

Underbara October Afternoon

Ja, vad ska man säga?!
October Afternoon har gjort det igen!
Hela tiden "spottar" de fram helt underbara pappersserier och Petra är inte sen att plocka hem dem till affären!
Denna gången är det 2 serier som heter:
Fly a kite och The Trifth shop. Och som vanligt finns det massor av tillbehör till pappersserierna.
På min layout här under har jag använt Fly a kite.
Det som är så bra med october Afternoons är att papperna är dubbelsidiga, en sida med lite mer färglada motiv och en sida med lite mer diskreta färger. Alltså passar papperna till ALLA stilar.
Jag har valt att köra lite på vintage stuket och bryter sedan av med lite ceriserosa inslag.
Pappret Fireflies passade perfekt till mitt foto från stranden:
Den jättefina ceriserosa blomman är från Prima och köps i 2 pack. Bakom blomman har jag satt 2 tyglöv också från Primas sortiment. Den fina bruna spetsen hittar ni här.
På ett paketsnöre har jag satt fast pärlemoskimrande små blommor från Storytellers. De finns i 2 olika utförande.


En rosett fick pryda ett av hörnen på fotot. I mitten på rosetten sitter en jättefin knapp från Websters sortiment.


Det var allt från mig idag!
Hoppas ni alla får en härlig helg och att solen lyser på er!
KRAM!


Inga kommentarer: