fredag 18 juni 2010

Väldigt färgglatt och lekfullt!

Det kitet jag jobbar med just nu från Scrapgalen har jag fått välja helt själv! Det blev papper och dekorationer till både färgglatt och romantiska stilar! Idag börjar jag med en lo som känns väldigt busig med många olika färger, inte särskilt vanlig LillBlomman stil kanske? Men väldigt inspirerande att skapa! Jag vill visa hur bra flera av de olika märkena som finns i butiken funkar ihop!
Här har jag använt papper från Adornits serie Bee Happy! En härligt somrig serie som passar perfekt till alla sommar foton! Det är Happy B och Happy stripe som jag använt! Papperna är dubbelsidiga så de ger många olika möjligheter. Till detta har jag kombinerat blommor från Prima, två olika underbara band från American craft, kakpapper från Little yellow bicycle, diecuts från My little shoebox och flera olika varianter av Thickers från American crafts!
En pratbubbla blev en tuff journalingruta! Bokstäverna är privata.

Jag knöt ihop det fluffiga bandet med ett brunt band från samma paket för att få lite mer spännande form och så att de fina diecuts borderna skulle synas lite mer!
Nästa vecka kommer ytterligare en busig lo från mig! Kramar från LillBlomman!

2 kommentarer:

Päivi sa...

Underbart! Härligt med det fluffiga bandet. Den här bloggen har blivit en av mina favoriter och kan inte låta bli att återkomma hit ofta :o)

Ulrika sa...

Mycket snyggt! Härliga färger!

Päivi, du gör helt rätt i att återkomma! Vi har i princip alltid ett nytt inlägg varje dag!