tisdag 27 juli 2010

Linnea bjuder på smultron!

Idag tänkte jag visa ytterligare ett kort som jag skapat med de underbara stämplarna från Skymning design!
Jag har testat att leka med många olika former tillsammans! Ett cirkelformat kort med en banner och ett avlångt motiv. Jättekul och effektfullt! Om ni missat rean hos Scrapgalen måste jag påminna er! Pappret som bannern är gjord av hittar ni där, om det inte tagit slut redan! Det är ett från Prima och heter Blooming happiness. Det andra lite mer svagt mönstrat i rosa kommer från den helt underbara serien Fresh print clothesline.

Här har vi henne då, den ljuvliga Linnea med smultron på tråd! Hon är färglagd med Distresser och sedan duttade jag rosa Stickles på klänningen!

Även om just dessa band är privata vill jag gärna visa hur läckert det blir med band i olika färger och material tillsammans! Scrapgalen har massor av fina band och spetsar så kika in och se vilken kombination du vill göra!
Många kramar LillBlomman!


3 kommentarer:

Ulrika sa...

Läckert!! Kul form på kortet!

Cath. sa...

Sååå snyggt!!! Liftvarning!
Kramar!

Catta/ eldhexan sa...

Du är så duktig och inspirerande, snyggt!