måndag 12 juli 2010

Splash Dance!

Skrivet av Ulrika

Imaginisce fortsätter att överraska och glädja mig med sina underbara papper!
Senast i raden är en serie som heter Splash Dance, och som passar perfekt till de där härliga sommarbilderna som du antingen redan tagit, eller kommer att ta i år!

Först ut en lay-out med papprena Bubble Bash och Coral's Reef. Båda papprena har embossat mönster och delar av mönstret är "lackat".


Kolla in de små klistermärkena som kallas sticker puffs, de är tre-dimensionella så det stänker om det! ;-)
Längst ner på l-o:n har jag gnuggat fast en rub-on-bård med bubblor! Doin' The Wave heter den förpackningen.


..................................................................

På nästa lay-out har jag fortsatt "Lanzarote-temat". Här en fin bild från en av byggnaderna på hotellanläggningen.

Jag har använt papprena Water Words (både bak- och framsidan) och Coral's Reef. Små söta rosor från Prima och Sticker puffs från Imaginisce. Titeln är skriven med Adornits Tiny Alpha och American Crafts thickers Delight som jag chalkat turkosa.

Nu hoppar jag i plurret! Vi ses!





1 kommentar:

Lillnettan sa...

Den sista tänker jag lifta, så det så! :-D