torsdag 15 juli 2010

Sun Kissed med besked!

Det är nog många som fått lite för mycket sol under denna värmebölja! Jag kan varmt rekommendera en pause från solen och scrappa lite! Varför inte scrappa de nya badbilderna eller som jag något helt annat tema!

Min lilla plutt är oftast väldigt glad men ibland måste man ju få vara lite ledsen också! Jag fastnade för dessa två papper i rött och turkost, såklart! Älskar denna färg kombon! Den röda är verkligen vacker precis så där lagom röd! Papperna jag använt kommer från Bo Bunnys Sun Kissed serie och heter Chillin´och Squeeze me.
Jag har använt blommor, knappar och bling från butiken men de är ännu inte upplagda.

Det snygga journaling kortet kommer från en ny favorit och ny tillverkare nämligen Echo park. Men den serien kommer jag att visa en annan gång! Ni hittar hela serien här!
Stora sommarkramar från LillBlomman!


3 kommentarer:

Pysselbus sa...

Vilken liten gobit!! Och vilken snygg LO!!! Skönt med något som tar tankarna från denna påfrestande värme!!

//Linda

Cath. sa...

Verkligen fin! Det är bra att doumentera inte fullt så glada stunder också!
Kramar!

Catta/ eldhexan sa...

Jättefin LO! Och fin bild...lilla snutten, blir ju tårögd själv...det är jobbigt med dessa amningshormoner, ha, ha!

Kram!