söndag 26 september 2010

Utlottning av fribiljetter till mässan i Karlstad!

Detta inlägg kommer att ligga överst tills vinnaren är dragen på söndag. Scrolla ned för att se DT-tjejernas underbara skapelser så länge!

Nu närmar sig helgen för den stora scrapbookingmässan i Svensk Scrapbookings regi i Karlstad. Den 2-3 oktober kan du träffa mig (Petra), Ullis och Cilla som kommer att vara där med hela butiken. Ullis och Cilla kommer dessutom att demonstrera massor med skoj tekniker med bl a Studio Paint akrylfärger från Claudine Hellmuth för Ranger!

Vi vill naturligtvis träffa just DIG! Därför vill vi lotta ut 2 st fribiljetter till en lycklig vinnare. Skriv en kommentar till detta inlägg där du berättar vilken din favoritprodukt är hos Scrapgalen just nu. På söndag kväll klockan 20 drar vi en lycklig vinnare som presenteras här i bloggen!





Vill du veta mer om mässan? Klicka på bildlänken här ovanför!
Vi ses i Karlstad!
Petra med DT

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Messa i Karlstad høres kul ut:-)
Ha en trevlig scrapbooking helg!

Klem Laila.

Tussling sa...

Just nu är det bara julprodukter i mitt huvud... måste shoppa så jag kan börja med julkorten men just detta papper har jag fastnat för mest http://www.scrapgalen.se/bobunny-noel/3225-noel-postcards.html

Kram Tussling (Suss)

Ansol sa...

Såklart vill jag gärna vinna biljetter till mässan. Skall ju dit i vilket fall som helst.

Min favorit är de härliga Martha Stewart-stansarna (och BoBunny-papperen.)

Petra sa...

Grattis Ansol! Du vinner två stycken fribiljetter till mässan i Karlstad! Välkommen att maila oss på info@scrapgalen.se med din adress så kommer biljetterna på posten.
/Petra

Petra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.