fredag 10 december 2010

Namnskylt i vimpelform!

Aaaaaaah, har ni sett de underbara vimplarna, stjärnorna, tagsen och hjärtana i canvas och jute som finns i butiken?!! Jag har flera stycken vimplar i canvas, både små och stora, de har skapat ett stort stort habegär hos mig! Då Petra anordnade julmyset i Övergran för några veckor sedan så demonstrerade jag (och Lillblomman) Studio-produkterna - allt från de underbara akrylfärgerna till multimedium och Gesso. Jag påbörjade då denna namnskylt under demon och slutförde den senare på eftermiddagen.

Tanken är att den ska få ett band eller snöre som upphängningsanordning och sedan hängas på dörren till Astons rum eller inne i rummet (misstänker att jag kanske borde påbörja en till Myran oxå och göra klart allt förutom namnet?!).


Just denna canvasvimpel är ca 21,5 x 17 cm, en perfekt storlek!

Tack för titten och skapa lugnt nu inför jul!

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Ja och jag köpte medium men den ligger i kassen som kom bort...