måndag 18 april 2011

Bedårande Timepiece från BoBunny

Kolla, kolla! Vilka underbara papper BoBunny har gjort! Timepiece heter serien, och det går inte att misslyckas med den! Ni har sett dem förut i bloggen, men vi är inte färdiga med dem!
Idag visar jag en layout och ett kort med dessa papper. På kortet har jag fått lite hjälp av Gabrielle!


Jag började med att stänka Glimmer mist på pappret, och chalka runt kanterna.
Jag valde att spara remsan med noter längst ner på pappret. Egentligen är det den där remsan som man ska skära bort, för på baksidan står tillverkarens namn och uppgifter om pappret. Men jag skar av en remsa i ovankant istället!


Visst är de snygga, dessa mini alphas med kraftfärgad botten! Användbart!


De urklippta klockorna har jag höjt upp med 3D-kuddar.


Materiallista, scrapbooking - www.scrapgalen.se :
*Mönstrade papper: BoBunny Timepiece Tick Tock (klockorna), Gears (det bruna och det vita bakom fotot) samt .... (det rutiga bakgrundspappret).
*Titelbokstäver: thickers från American Crafts (privata)
*Bokstäverna i texten nedanför fotot är Jillibean Soups snygga Kraft Mini Alpha.
*Stickers (klamrar och en scallopbård som anas nedanför fotot), BoBunny Timepiece
*Glimmer mist från Tattered Angels.
*Övrigt: Edge scraper, chalk, 3D-kuddar, samt bårdstans (privat)

..............................................................

Här kommer kortet!
Texten på kortet lyder "Tänk vad åren går", och det passar väl bra att ge till ett åldersnojigt födelsedagsbarn (läs: -vuxen!).

Jag har även här fäst den urklippta klockan med 3D-kuddar.

Materiallista:
*Mönstrade papper: BoBunny Tick Tock och Gabrielle från serien med samma namn.
*Kraft Mini Alphas från Jillibean Soup
*Övrigt: 3D-kuddar

Tack för idag! :-)


Inga kommentarer: