onsdag 16 november 2011

Lily Bee Design

Varje gång jag får paket från Petra blir innehållande papper min favorit. Ni förstår vad det innebär va? Köp vilka papper som helst i butiken och ni blir nöjda! ;) Men just idag rekommenderar jag varmt Lily Bee Design. Jag har gjort en layout med serien Memorandum.

Student2011

Student2011Detalj2

Washitejp är roligt. Här har jag kombinerat den tillsammans med en vikt pappersremsa.

Student2011Detalj3

De ursöta rosorna från Prima. Det är sådan lagom storlek på dem så det behövs inte så många för att fylla ut sin plats.



En stämpelifylld bit från en mask ger stor effekt.

Materiallista - Scrapbooking hos Scrapgalen
Mönstrat papper: Lily Bee Design Memorandum - Grapefruit, Cubicle
Dekorationer: Washitejp, Prima - Sherwood roses, Memorandum Mixed Cardstock Stickers
Alfabet: Privat finns liknande här
Accenter och Effekter: Mask, Svart stämpeldyna, Mist