tisdag 15 november 2011

Pastelligt med 3 Bugs in a Rug!

Här kommer en layout i härligt glada pastellfärger! Den som gör dessa söta papper är 3 Bugs in a Rug, och serien heter Bake Me A Cake.


Jag började med att stänka ner den vita cardstocken med härlig Glimmer mist.
Papprena gav jag sen en kontrasterande kant genom att klistra svart cardstock bakom.
Titeln valde jag att placera på en utstansad cirkel som också den fick svart cardstock bakom.
Några blommor, urklippt tårta, en diecut, några blommor och söta ordstickers fick bli dekorationer.

Detaljbilder:



Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: 3 Bugs in a Rug Eat Cake, Frosting
*Die-cut (biljett): Die-cut shapes
*Mist: Tattered Angels Glimmer mist
*Ord-stickers: Authentique Diction
*Mini alpha-stickers: My Little Shoebox Razzleberry
*Blommor och titelbokstäver privata. Lika snygga blommor hittar du hos Scrapgalen, kika här!

Tack för mig! Hoppas jag kunde inspirera! Lämna gärna en kommentar, det gör mig så glad! :-)

1 kommentar:

Cath. sa...

Färgglad och så härlig!