måndag 16 januari 2012

Svart-vitt med BoBunny

Idag ska ni få se en layout jag gjort med en del spillbitar från svart-vita BoBunny-serien Enchanted.
Jag har utöver det svartvita fått med några färgklickar i form av mist-stänk och blommor som jag färgat med mist.
Så här blev det:





Glöm inte bort att använda era gamla öljetter, eller köp nya om de tagit slut! Det är så användbart! Här har jag placerat dem mitt i blommorna!




Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: BoBunny Romance, Stripe och Cut-outs
*Blommor: Prima, just dessa är slut i butiken, men kolla dessa vita som finns på rea!
*Öljetter: American Crafts Medium Eyelets
*Mist: Tattered Angels Glimmer mist
*Stencil: Crafters Workshop Punchinella
*Färg: Dabber från Ranger Fountain Pen


Och glöm inte att kika på torsdag, för då startar DT Lill-blomman upp Teknik-torsdag igen efter jul-uppehållet!! Spännande!!

Tack för idag!


Inga kommentarer: