söndag 15 januari 2012

Våren 2012 med Scrapgalen!

Hej på er alla bloggisar!

Jag hoppas att ni har en lugn och härlig söndag så att ni kan samla massor av energi! ;) Själv har jag en sådan där "social" helg som kommer nu och då....när man far lite kors och tvärs på olika tillställningar!

Designteamet och bloggen

Jag tänkte ta dagen i akt och uppdatera er, kära följare, om vad som händer hos Scrapgalen framöver. Till att börja med kan jag glädja er med att Scrapgalens Designteam fortsätter i samma form som tidigare - tusen tack mina goa tjejer för att ni är en stor och viktig del av Scrapgalen.

Tjejerna fortsätter att rumstera i bloggen och under våren kommer ni även att kunna fortsätta ta del utav de populära tekniktorsdagarna de startade upp under hösten. Teknik-torsdag innebär massor av användbara tips och tutorials som är lika bra för nybörjare som för er "fullblods-scrappare"!

Cybercrop

Så här bakom kulisserna pågår förberedelser inför en CyberCrop som vi kommer att köra igång under februari månad! Ett speciellt forum kommer att öppnas enkom för detta och mer information kommer att komma ut framöver! Det kommer att bli KANONKUL!

Öppettider

Scrapgalen har nu en fysisk butik i förbindelse med vårt hus! Underbart! :) Här håller jag öppet för dig som vill komma och känna och klämma på produkterna, oftast ett par gånger i veckan, och då både dag- och kvällstid! Aktuella öppettider hittar du HÄR! Om tiderna inte passar dig är du alltid välkommen att kontakta mig på info@scrapgalen.se , om jag är hemma så öppnar jag gärna när jag har möjlighet! Välkommen!

Kurser i Upplands Väsby



I dagarna har jag lagt ut alla nya kurser och kursdatum som finns tillgängliga inför våren. Scrapgalens kurser hålls utav fantastiska Therese Larsson i Upplands Väsby och jag säger bara det.....Therese är en guldgruva av scrap-inspiration och en fantastiskt pedagogisk instruktör. All information om kurserna hittar du i fliken här ovanför, "Kurser i Upplands Väsby".

4 februari - Träff med Scrapgalen

Den 4:e februari (en lördag i vanlig ordning) kommer vi att anordna en pysselträff i Övergransgården. Vi pysslar från 10-22 och butiken finns givetvis på plats. Träffen är en s k All Inclusive, vilket innebär att du för 250 kr får fika, lunchmackor, middag, godis och frukt! Och glöm för allt i världen inte, roligt sällskap och vacker miljö! På denna träff kommer även hela designteamet att finnas på plats och eventuellt kommer vi även att kunna erbjuda en Make-and-Take med Therese som håller i Scrapgalens ordinarie kurser. Mer information kommer inom kort!
Anmälan görs till: info@scrapgalen.se

3-4 mars - Scrapbooking mässa i Karlstad



Denna helgen hoppas vi att vi skall få plats på Svensk Scrapbookings mässa i Karlstad. Det brukar alltid vara lika roligt på denna mässa, missa inte den!


24-25 mars - Stockholm City Scrap


För första gången kommer Scrapgalen att finnas på plats på populära Stockholm City Scrap i Fältöversten i Stockholm. Jag tror att Fia har några platser kvar till träffen på lördag så om du inte redan har anmält dig...passa på att knipa en plats nu! Om inte annat så är du varmt välkommen att komma dit och shoppa!

5-6 maj - Scrapbooking med Hjärta




Här har vi vårens "skötebarn"! :) Det kommer att bli en fantastisk helg med enormt duktiga scrapbookingartister från Norge, Tyskland och USA. All information om kurser, anmälan, cropen mm hittar du under fliken här ovanför! Se för allt i välden till att anmäla dig till vad som kommer att bli årets scrapbooking event i Sverige!
Varmt välkommen!

Sesådärja! ;) Då kan du bara plocka fram almanackan och kryssa i alla datum!

Jag vill också passa på att tipsa om att ta er en ordentlig titt i kategorin "Outlet" i butiken! Nu fylls den på kontinuerligt för att göra plats för alla nyheter som kommer att börja komma in inom kort! Massor med underbara scrapprylar till 40-50% rabatt!

Välkommen till Scrapgalen!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Vilken underbar vår det kommer att bli!! Ser fram emot ALLT!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Visst är man glad att man är en SCRAPPARE när man ser en sådan vår!!! Yihaaaa!!!