onsdag 1 februari 2012

Månadsutmaning - februari

Ny månad! Lite, lite ljusare på morgonen och kvällen åtminstone här hos oss i Mälardalen!
Även om vi är mitt i vintern, så känner jag att våren kommer allt närmare!

Denna månads utmaning har dock inget med varken vinter, vår eller ljus att göra! Den har med DIG att göra! Du har säkert en mängd saker du är bra på? Eller egentligen räcker det med en grej (fniss).
Vi vill att du skapar en layout eller kanske ett mini-album som är riktigt EGO om allt du är bra på!
Jag är helt övertygad om att det finns massor du är bra på!

Regler:
Ditt bidrag ska vara skapat just till denna utmaning, får inte delta/ha deltagit i någon annan tävling. Du får gärna blogga ditt bidrag under tiden, men vi önskar då att du länkar till detta inlägg.
Denna gång har vi bestämt att det är layouter och mini-album som kan delta.

Vi vill ha ditt bidrag länkat i listan som du hittar i botten på detta inlägg (vid den blå knappen) senast den 29:e februari klockan 23:59:59 (skulle det vara så att du inte har en blogg och därmed inte möjlighet att länka dit är du välkommen att maila in ditt bidrag på blog@scrapgalen.se). När du skrivit in adressen till ditt blogginlägg i vår lista kommer ditt bidrag att synas som en tumnagelbild här nedanför.
Efter några dagars överläggning inom designteamet kommer sedan vinnaren att utses.

1:a pris: ett presentkort värt 300 kr hos Scrapgalen

Välkommen med ditt bidrag!
Hälsar Petra med DT

Lägg in ditt bidrag till månadens utmaning här!


3 kommentarer:

Carola sa...

Tack för en rolig utmaning, precis vad jag behövde för att komma igång med scrappandet igen.
Kram på er/Carola

Carina sa...

Trevlig utmaning, det är inte ofta man själv säger vad man är bra på. Det blev nåt fel när jag skulle lägga in första gågen, därför blev det två bilder. Sorry, men jag ville ju att ni skulle kunna gå in i bloggen och titta på innehållet också... ;o)

Anonym sa...

Hejsan

Kom gärna och titta i min blogg. Har gjort en kombination av LO och minialbum. Man kan välja om man vill sätta in det i ett album eller ha framme som ett minialbum och det är till och med så fiffigt att man kan välja vilka av sina talanger man vill visa upp.

http://helenesscrapbooking.blogspot.com/2012/02/scrapgalens-februari-tavling.html