onsdag 30 maj 2012

Brunt med Simple Stories

Jag fick en hög med läckra papper från Simple Stories nya serie Aweso(me).
Och som av en händelse tog jag de perfekta fotona för några dagar sen, perfekta ihop med de fina papprena!
Så, varsågoda, en layout med ganska mycket brunt:


Längst bak har jag ett kraftfärgat cardstock.
Några av de runda dekorationerna har jag figurklippt och stansat ur ett annat mönstrat papper, och fäst med 3D-kuddar.
Här ser man också en av de coola stickersena som finns på ett helt ark att köpa i butiken.


Det här med Magic Mesh är ju en nygammal favorit! Såg ni i måndags här i bloggen hur DT Helene använt sitt mesh? Hon använde det som en stencil!
Jag tog aldrig fram färgburkarna denna gång, så jag klippte mina lite "hackigt" runt kanterna och använde som dekoration! Praktiskt att de är självhäftande! ;-)

Ni har väl inte missat dessa läckra filt-bokstavsstickers?! Ett snyggt typsnitt, och lätta att använda!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Simple Stories Extreme, Quote och Bingo Cards
*Magic Mesh
*Stickers: Simple Stories Fundamentals och Expressions
*Bokstavsstickers: Kaisercraft Fozz Font


Tack för idag!


Inga kommentarer: