fredag 15 februari 2013

Min goa glada kille!

Idag är det åter dags för mig att visa en layout som jag skapat med material från butiken. Jag har använt snygga papper från Jenni Bowlin. Genom att använda olika sidor och klippa och klistra lite har jag skapat en helt ny kombination.


Jag ville mixa sött och tufft på denna sidan så jag valde ett svart/vitt grafiskt papper ihop med ett sött rosa. Killar in min sons ålder är ju både så himla tuffa och allt ska vara coolt och samtidigt är de ju ganska små fortfarande.

En salig mix av tuffa banners och söta blommor.

Jag gjorde en ram ytterst genom att skära ut en fyrkant och sedan sydde jag en sick-sack söm runt allt.

Genom att blanda stora och små blommor i olika former får jag ett roligt blomcluster.


Materiallista-Scrapbooking hos Scrapgalen:
Mönstrat papper: Jenni Bowlin-Magpie Gather, Stash och Compile.
Dekorationer: Halvpärlor, Doily, banner, fjärilar, blommor*

Många kramar från Ullis/LillBlomman



Inga kommentarer: