onsdag 2 november 2011

Skapat med die-cuts

Idag blir det en layout med härliga dekorationer ur Glitz serie Beautiful Dreamer.

Morbror

Efter att jag blev inspirerad av Annas inlägg om att skvätta Glimmer Glam på sin layout var jag tvungen att pröva. Det blir en helt annan grej än t ex mist, man får en mer täckande och lackigt stänk. Kul med variation:)

MorbrorDetalj3

Jag har även använt utvalda delar från en stor mask som jag byggt upp mönstret med hjälp av modeling paste som jag valt att ha kvar råfärgen på så att strukturen blir tydligare.

MorbrorDetalj2

Primas söta blommor Romantique har fått ett par duttar av gesso för att smälta in i sin omgivning.

MorbrorDetalj

4 kommentarer:

Tinto sa...

Superfin LO, Cilla! Alltihop! Får jag fråga vad det är för ballt fönster du använt?

Mija ♥ sa...

mmmm - så fin!!

Petra sa...

Hej Tinto!
Cilla har använt en dekoration ur Ingvild Bolmes kollektion med Resin Treasures för Prima Marketing. Många utav dessa är tyvärr slut i butiken just nu men mer kommer under hösten och du hittar liknande gipsramar från Melissa Frances i butiken.
/Petra

pojjo sa...

så himla snygg lo, helt underbar